Detail zákazníka
Stránka nastavení profilu slouží k nastavení veškerých informací týkajících se konkrétního zákazníka. Můžeme zde nastavit základní informace jako například jméno, email, telefon, IČO, adresu atd. Uživateli lze přiřadit několik možných adres, ze kterých lze následně při vytváření objednávky vybírat. Přidat další adresu lze pomocí tlačítka “Přidat adresu”, které se nachází v menu. Její odebrání je možné pomocí tlačítka, které se zobrazí při najetí myší na konkrétní adresu.
V menu se také nachází tlačítko “Vymazat”, které slouží ke smazání daného zákazníka.
Tlačítko “Přidat skupinu s alternativními emaily” vytvoří novou skupinu pro alternativní emaily zákazníky. Tyto emaily slouží k odesílání informačních emailů. Použijeme je v případě, že chceme, aby informační emaily (například o dokončení zakázky) byly odesílány na více emailových adres.
Sekce “Odesílat informační emaily” slouží k nastavení toho, v jakém případě se mají emaily o dokončení objednávky zasílat uživateli. Zdali jsou emaily zasílány u zakázek vytvořených samotným zákazníkem nebo pracovníkem (administrátorem) systému. Toto nastavení přepisuje globální nastavení se sekce “Systém”.
Následují dvě tlačítka:
- Nová objednávka nám umožní vytvořit novou objednávku pod tímto uživatelem.
- Zákaznické slevy slouží k nastavení fixních slev u objednávek tohoto uživatele. Zákaznické slevy lze nastavit pro každou kategorii zvlášť.
Objednávky
Posledním prvkem na stránce je tabulka se všemi objednávkami konkrétního zákazníka. Ikona v levé horní části řádku nám ukazuje, zdali je již objednávka zaplacená nebo ne. Oranžová barva značí nezaplacenou objednávku a zelená objednávku zaplacenou.