Systém
Na této stránce lze nastavit různé možnosti týkající se celého systému. Nastavit lze následující možnosti:
- Název společnosti: Název společnosti využívající systém.
- Domény: Domény na kterých bude zpřístupněn objednávkový systém.
- Adresa: Adresa společnosti.
- Webové stránky: Adresa vlastních webových stránek.
- Uživatelé: Nastavení uživatelů využívajících systém. Lze nastavit 3 typy uživatel: Administrátor, Uživatel a Neaktivní.
- Číslovat dodejky od: Nastavení čísla od kterého budou číslovány dodací listy.
- Resetovat číslování dodejek: Resetování číslování dodacích listů, všechny nově vytvořené dodací listy budou opět číslovány počínaje nastaveným číslem.
- Číselné řady zakázek: Toto nastavení umožňuje vytvořit vlastní číselné řady zakázek. Ve výchozím stavu jsou zakázky číslovány postupně podle toho, jak jsou vytvářeny. Při vytváření vlastní číselné řady volíme následující:
- Název: Název číselné řady.
- Prefix: Písmeno, kterým bude daná řada začínat. Například L – letáky nebo V – vizitky.
- Kategorie: Jedna nebo více kategorií, které bude daná řada pokrývat.
- Výchozí stav projektů: Výběr výchozího stavu, který bude danému projektu v této řadě přiřazen po jeho vytvoření.
- Při duplikaci zakázky: Možnost výběru. zdali při duplikaci zakázky ponechat aktuální číselnou řadu a nebo se zeptat na možnost její změny.
- Resetovat číslování řady: Číslování řady lze resetovat pomocí tlačítka v horní části. Při resetování lze zvolit nové počáteční číslo od kterého bude řada číslována.
- Zobrazit interní poznámku: Možnost přidávat interní poznámky k projektu, které budou viditelné pouze pracovníkům systému.
- Přiřazovat k projektu odpovědného uživatele: Možnost nastavovat k jednotlivým projektům odpovědné uživatele.
- Zobrazit poznámku v listu objednávek na profilu zákazníka: Možnost nastavení, jakým způsobem budou zobrazovány poznámky u objednávek na profilu zákazníka. Lze nastavit následující možnosti:
- Ne: Poznámka se nebude zobrazovat.
- Ano: Bude se zobrazovat celá poznámka.
- Pouze první řádek: Bude se zobrazovat pouze první řádek z poznámky.
- Odesílat informační emaily: Nastavení automatického odesílání emailů zákazníkovi po vytvoření objednávky. Lze zvolit, zdali se mají posílat emaily o objednávkách vytvořených samotným zákazníkem a nebo i o objednávkách vytvořených pracovníkem systému. Jedná se o globální nastavení, které si může každý zákazník přenastavit ve svém profilu.
- Fixní pozice menu: Určuje zdali má být hlavička a menu stránky fixní a zobrazena neustále a nebo ne.