Detail zakázky
Na stránce detailu zakázky vidíme veškeré informace týkající se konkrétní zakázky.
V menu se nachází čtyři tlačítka:
- Přiřadit zákazníka: Slouží k přiřazení (změně) zákazníka k objednávce.
- Historie: Zobrazí historii změn v zakázce.
- Export: Zobrazí dialogové okno s možnostmi:
- Vytisknout dodací list: Vygeneruje dodací list, který lze následně vytisknout nebo uložit ve formátu PDF. Je možnost vygenerovat jeden a nebo dva dodací listy naráz.
- Odeslat email o dokončení: Odešle uživateli email s informací o tom, že zakázky byla dokončena a je připravena na vyzvednutí nebo odeslání.
- Duplikovat zakázku: Zobrazí dialogové okno s možnostmi:
- Přesná kopie: Vytvoří přesnou kopii zakázky.
- Upravit bez souborů: Vytvoří kopii s možností úpravy údajů bez zachování přiložených souborů.
- Upravit se soubory: Vytvoří kopii s možností úpravy údajů a zachovají se přiložené soubory.
Na samotné stránce v horní části vidíme číslo (označení) zakázky a jméno zákazníka. Při kliknutí na jméno se dostanete na profil uživatele.
Následně je zde zobrazena odpovědná osoba za zakázku (pokud je tato možnost aktivní). Odpovědnou osobu zde lze změnit kliknutím na avatara.
Následuje část týkající se termínů, cen, dopravy a typu platby. Nejprve jsou zde termíny zadání a dokončení. Termín dokončení lze upravit, stačí na něj kliknout a zvolit termín nový. Dalším v pořadí je informace a typu platby (v hotovosti, převodem nebo kartou online) a typu dopravy (osobní odběr, PPL nebo TOPTRANS). Pokud se nejedná o osobní odběr, je zde také zobrazena cena za dopravu. Posledním v této sekci je cena zakázky a stav zaplacení. Tento stav lze změnit kliknutím na ikonu stavu. Při kliknutí na šipku nacházející se za cenou zakázky se zobrazí ceny jednotlivých položek. Všechny tyto ceny lze snadno upravit.
Další část je věnována údajům zákazníka. Jsou zde zobrazeny základní firemní údaje a adresa. Po najetí myší na údaje o zákazníkovi se zobrazí dvě tlačítka. První slouží k automatickému zkopírování údajů zákazníka a druhé k změně adresy, která je se zakázkou spojena.
Jednotlivé úkoly
V poslední části nalezneme karty jednotlivých úkolů zakázky. Karta je rozdělena na tři základní části. V levé části vidíme stav úkolu a zdroj. Stejně tak zde jsou tlačítka pro jejich změnu. V prostřední části se nachází základní informace o úkolu, jako například formát, varianta, barevnost a počet kusů. Úkol lze editovat pomocí tlačítka s ikonou tužky, které se zobrazí ve spodní části po najetí myší na kartu. V pravé poslední části se nachází poznámky a soubory přiložené k úkolu. Poznámky lze opět editovat a přiložené soubory mazat či přikládat nové.
Pokud se zakázka skládá z více úkolů, potom zde budou jednotlivé úkoly vypsány pod sebou.