Na této stránce jsou zobrazeny všechny zakázky. V základu jsou seřazeny od nejnovější po nejstarší, přičemž zakázky dokončené před více jak třemi dny se ve výchozím stavu nezobrazují.

Filtrování

V horní části se nachází filtr pro vyhledávání objednávek. V základním zobrazení je zobrazen pouze rychlý filtr, který umožňuje filtrovat zakázky dle jednotlivých stavů. Pro filtrování stačí kliknout na konkrétní stav (například “expedice”) a zobrazí se pouze všechny zakázky s konkrétním stavem. U jednotlivých ikon stavů se v červeném kolečku zobrazuje počet zakázek s daným stavem.

Pro složitější filtrování klikněte na ikonu lupy v pravé části filtru. Tím se nám rozbalí kompletní možnost filtrování. FIltrovat lze pomocí všech různých parametrů zakázky a nebo přímo zakázku vyhledat na základě názvu nebo zákazníka. K dispozici máte tyto položky: stav zakázky, zákazník, datum od a do, stav platby, zdroj, číselná řada, rozměry (včetně možné tolerance), odpovědnou osobu (pokud je tato možnost aktivní), textové vyhledávání a možnost změnit řazení. K dispozici je také možnost zobrazit u každé zakázky na listu bližší informace, jako například formát nebo materiál.

Často využívané filtry lze uložit jako oblíbené. K tomu slouží sekce “Uložená vyhledávání”. Pro uložení aktuálního filtru stačí kliknout na tlačítko “Uložit aktuální vyhledávání”, tím se nám zobrazí textové pole pro zadání názvu oblíbeného filtru. Po jeho zadání je nutné kliknout na “Uložit”, aby byl filtr uložen. Takto uložené filtry lze pak jednoduše aplikovat kliknutím na jejich název. Uložené filtry můžeme smazat nebo nastavit jako výchozí, aby byl konkrétní filtr automaticky aplikován při otevření stránky se zakázkami. Jako výchozí lze mít nastaven vždy pouze jeden filtr. Filtry se ukládají do profilu uživatele, takže si každý uživatel může uložit filtry dle svých představ. Pokud chcete sdílet filtr s kolegou, stačí poslat odkaz na stránku a kolega si ho poté může uložit.

Následuje samotný seznam jednotlivých zakázek. Na seznamu lze vidět číslo objednávky, její stav, jméno zákazníka, datum zadání a plánovaný datum dokončení a indikátor zaplacení. Pokud je tato možnost zapnuta, tak se v levém dolním rohu (pod ikonou stavu) zobrazena odpovědná osoba, která se zde nechá kliknutím změnit. V pravé části řádku se zakázkou jsou k vidění jednotlivé úkoly, jejich název, typ, stav a přiřazený zdroj. Opět zde lze kliknutím daný zdroj a stav změnit.

Při kliknutí na řádek se zakázkou budeme přesměrováni na detail konkrétní zakázky.

Při najetí myší na blok s filtry se u nápisu „Zakázky“ zobrazí dvě malá kulatá tlačítka:

  • Vytvořit zakázku: Otevře se dialogové okno s výběrem zákazníka. Po jeho vybrání se zobrazí stránka s vytvářením zakázky. Ta bude vytvořena pod vybraným zákazníkem.
  • Exportovat zakázky: Slouží pro export zakázek do souboru typu Excel. Vyexportovány budou aktuálně vyfiltrované zakázky, tzn. co je zobrazeno, to bude vyexportováno.