Nejprve se pomocí kontaktního formuláře domluvíme na testovacím provozu.

Budeme od vás potřebovat základní údaje (jmého firmy, váš stávajíci web, email hlavního administrátora, počet uživatelů, atd)

Budete mít 14 dní na otestování systému abyste zjistili, jestli vám systém vyhovuje.

Doporučujeme vám na začátku projít celý systém a příliš se nezaseknout na nastavení kategoríí a slev. Toto je většinou nejkomplikovanější část nastavení, se kterou vám v průběhu můžeme pomoci.

V první fázi doporučujeme, abyste si systém osahali sami a prozatím zadávali zakázky do systému přímo vy. Otevřít systém pro zákazníky doporučujeme až zhruba po měsíci provozu, kdy budete mít všechny procesy a cenotvorbu ověřeny.

Integrace Vašeho stávající webu je poměrně jednoduchá. Stačí na váš web do jednotlivých kategorií vložit odkaz přímo na stránky PrintManagera.

Pokud budete chtít naimportovat vaše stávající data, tak po najetí na živý provoz nám pošlete excel soubor s vašimi stávajícími zakázkami a my je pro vás naimportujeme (tento proces je účtován nad rámec předplatného).